powlekać rosnące

powlekać rosnące

O mnie

Moje zdjęcie
Urodziłam się w Pile w 1979 roku, a kilkanaście lat temu osiadłam na warszawskim Grochowie. Jestem poetką, krytyczką, redaktorką; miałam zostać naukowczynią, ale już mi się nie chce. Wydałam na świat trzy książki poetyckie ("Somnambóle fantomowe", "Zagniazdowniki", "Wylinki") i troje dzieci, które coraz bezczelniej sadowią się w pisaniu. Opublikowałam też książkę eseistyczną "Stratygrafie" (Wrocław 2010) i sylwę z apokryfami prenatalnymi - "Powlekać rosnące" (Wrocław 2013).

niedziela, 10 listopada 2013

spa à la carte, nieco podarte


 
holistyczne ceremonie i aromatyczne rytuały
podczas relaksacyjnej degustacji deszcze wrażeń
w których sam będziesz swoim terapeutą
kojąca ucieczka do krainy wiecznej
gdzie czas płynie inaczej gdzie ważą się słowa i czyny
gdzie czas płynie powoli niczym kapiący miód

aby wyciszyć zostaje nałożona
skoncentrowana esencja w postaci matrixa
nasyconego wyrafinowanymi składnikami anti-aging
efekt odprężenia potęgowany jest działaniem
czystego tlenu wiązanego przez maskę
jako swoisty okład okluzyjny

koncepcja polega na lewitowaniu
w podwodnych siedziskach leżankach kamiennych
ciało otulone specjalną powłoką
nie jest poddawane żadnemu naciskowi
a tylko pobudzane do odnowy poprzez perforację
co stymuluje procesy naprawcze

idea tego innowacyjnego systemu opiera się
na wywołaniu mikroskopijnych uszkodzeń
aż do komórek skóry właściwej
energetyzująca eskapada o spektakularnych efektach
i embrionalna pozycja gwarantują rozluźnienie
porządkują myśli i przywracają spokój

zabieg szczególnie polecany jest przed wielkim wyjściem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz